× Ajánlataink Lakberendezés Felújítás Rólunk Vélemények Kapcsolat

Lakáskezelési ajánlataink

Jutalékunkat a kiadás típusához igazítottuk

Kiadás középtávra

Lakás kiadás
Lakás átadás/átvétel
Takarítás
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció
Szerződéskötés
Karbantartás
24/7 ügyfélszolgálat
Ár:
Bevétel 15%-a + ÁFA

Kiadás hosszú távra

Lakás kiadás
Lakás átadás/átvétel
Takarítás
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció
Szerződéskötés
Karbantartás
24/7 Ügyfélszolgálat
Ár:
Bevétel 10%-a + ÁFA

Kiadás rövid távra

Válaszd alap csomagunkat, ha már járatos vagy a rövid távú apartman kiadásban:
Hirdetési profilok létrehozása és kezelése
Foglalások menedzsmentje és kezelése
Kommunikáció a vendégekkel online és offline
Naptár szinkronizáció és frissen tartás
Árak beállítása, folyamatos figyelése
Kedvezmények beállítása, kezelése
Ár:
20.000 HUF/hó + ÁFA
A komplett “FOGLALÁS MENEDZSMENT CSOMAG”-on túl az alábbi extra szolgáltatásokat is tartalmazza:
Check in/out menedzsment és kulcsátadás
Takarítás, mosás, vasalás
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció
Számlázás, vendégkönyvkezelés és havi bevallások elkészítése
Karbantartás, Fogyó háztartási eszközök/cikkek beszerzése és feltöltése
24/7 ügyfélszolgálat
Ár:
Forgalom 20% + ÁFA

Foglalás menedzsment

Hirdetési profilok létrehozása és kezelése – ez az egyik legfontosabb ismérve egy sikeres házigazdának. Tulajdonképpen a jó host ezen a ponton megalkot egy professzionális terméket, ami a későbbi eladások volumenét igencsak befolyásolja.

Foglalások menedzsmentje és kezelése

Kommunikáció a vendégekkel online és offline – a vendégekkel való kapcsolattartás nagyon fontos! Itt kezdődik a host igazi feladata, az ügyfelet meg kell győzni arról hogy jól választott és hogy foglalja le az adott apartmant most! A kommunikáció az a folyamat, ami az első pillanattól az utolsóig tart és ezt a vendég értékeli is kiköltözés után. Számít a gyorsaság, a nyelvtudás es a stílus!

Naptár szinkronizáció és frissen tartás – a naptár frissentartása mindennek az alapja! Ha naptár napjai nyitva vannak, akkor az apartman foglalható, ha le vannak zárva akkor nem. Ez eddig egyértelmű, de ha több felületen is hirdetünk akkor a naptárakat szinkronizálni kell, nehogy egy időpontra 2 foglalásunk is legyen, mert akkor az egyiket le kell mondani, es ez a legnagyobb bűn amit a host elkövethet. A foglalás-lemondás negatívan érinti az adott profilt ami pozíció vesztéshez vezet es rossz irányban befolyásolja az apartman jövőjét. (Több lemondás eseten pénz bírsagot is kivetnek a weboldalak.)

Árak beállítása, folyamatos figyelése – Az árakkal folyamatosan játszani kell, hogy versenyképesek maradjunk a piacon,és hogy a lehető legjobb kihasználtságot tudjuk produkálni. A tulajdonos számára az üres nap a legdrágabb nap.

Kedvezmények beállítása, kezelése – Last minute ajánlatokkal nagyon sok üres napot fel lehet tölteni az utolsó pillanatban, de ha nem figyelünk, akkor biztosak lehetunk benne, hogy más figyelt és a vendég nála fog megszállni.
Sokszor kér a vendég kedvezményt és aki azt kér, az biztos, hogy nem csak tőlünk kérte, így jobb minél gyorsabban megegyezni vele mielőtt más teszi!
Sok múlik az árak beállításan és sok trükk van amivel előnyre lehet szert tenni.

All inclusive csomag

Check in/out menedzsment és kulcsátadás – A vendéggel való személyes találkozás a lelke mindennek. Meg egy gyengébb apartman is vizsgázhat jól, ha a személyes talákozó jól alakul. Nehéz megmagyarázni mi a jó Check in receptje, valószínűleg nincs is – érezni kell. Ha ez nem működik jól akkor nem számíthatunk hosszútávú sikerre. A Check out -ot is érdemes jól csinálni – fontos az utolsó élmény. A check in -t szintén pontozzák vendégeink!

Takarítás, mosás, vasalás – ez a legkényesebb rész! Egy lepontozott tisztaság tönkre teheti akár az egész szezont. Itt nem lehet hibázni!

Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció– a minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése.

Számlázás, vendégkönyvkezelés és havi bevallások elkészítése – a pontos, precíz adminisztráció nagyban segíti saját munkánkat és nem utolsó sorban ügyfelünk elégedettségét.

Karbantartás – tehát nagyon fontos, hogy az apartman mindig úgy nézzen ki, mint egy hotelszoba. Nálunk ez alapkövetelmény. Az akár minden napos karbantartási munkálataink is hozzásegítenek ahhoz, hogy a lakás megóvja kiváló állapotát. – ez valóban félelmetesen hangzik, de van egy jó hírünk – nem az! Sokkal állapotmegóvóbb pár napra kiadni a lakást, mint hosszútávra. Míg egy albérlő főz, mos, mosogat, addig a turisták – a pár napból, amit itt töltenek – a legkevesebb időt töltik az apartmanban, általában kint étkeznek, szinte csak aludni járnak haza.

Fogyó háztartási eszközök/cikkek beszerzése és feltöltése

24/7 ügyfélszolgálat – a vendégek éjjel nappal üzenhetnek, hívhatnak bennünket. Előfordulhat, hogy azonnali asszisztenciára van szükség. Ez is nagyon fontos feladat egy host számára.

Középtávú kiadás ajánlat

Lakás átadás – Kulcs és lakásátadás a bérlőnek, lakás lefotózása átadás előtt

Lakás átvétel – Lakás átvétele a bérlőtől, károk felmérése, kaució kezelése

Takarítás – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk

Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció – A minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése

Szerződéskötés – Bérlővel bérleti szerződést kötünk és közokiratba foglaltatjuk közjegyzővel. A közjegyzői okirat védelmet, közvetlen behajthatóságot biztosit olyan esetekben, ha a bérlő nem fizet, közüzemi számlát halmoz fel vagy nem hajlandó kiköltözni.

Karbantartás – Bérlés folyamán vagy a két bérlő között felmerülő karbantartási hibák javítása

24/7 ügyfélszolgálat – Bérlője nem az Ön nyugalmát zavarja meg, hanem minket hív ha problémája van

Lakberendezés: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk

Felújítás: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk kiköltözni.

Hosszútávú kiadás ajánlat

Lakás átadás – Kulcs és lakásátadás a bérlőnek, lakás lefotózása átadás előtt

Lakás átvétel – Lakás átvétele a bérlőtől, károk felmérése, kaució kezelése

Takarítás – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk

Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció – A minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése

Szerződéskötés – Bérlővel bérleti szerződést kötünk és közokiratba foglaltatjuk közjegyzővel. A közjegyzői okirat védelmet, közvetlen behajthatóságot biztosít olyan esetekben, ha a bérlő nem fizet, közüzemi számlát halmoz fel vagy nem hajlandó kiköltözni.

Karbantartás – Bérlés folyamán vagy a két bérlő között felmerülő karbantartási hibák javítása

24/7 ügyfélszolgálat – Bérlője nem az Ön nyugalmát zavarja meg, hanem minket hív ha problémája van

Lakberendezés: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk

Felújítás: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk kiköltözni.