Hirdetési profilok létrehozása és kezelése – ez az egyik legfontosabb ismérve egy sikeres házigazdának. Tulajdonképpen a jó host ezen a ponton megalkot egy professzionális terméket, ami a későbbi eladások volumenét igencsak befolyásolja.
Foglalások menedzsmentje és kezelése
Kommunikáció a vendégekkel online és offline – a vendégekkel való kapcsolattartás nagyon fontos! Itt kezdődik a host igazi feladata, az ügyfelet meg kell győzni arról hogy jól választott és hogy foglalja le az adott apartmant most! A kommunikáció az a folyamat, ami az első pillanattól az utolsóig tart és ezt a vendég értékeli is kiköltözés után. Számít a gyorsaság, a nyelvtudás es a stílus!
Naptár szinkronizáció és frissen tartás – a naptár frissentartása mindennek az alapja! Ha naptár napjai nyitva vannak, akkor az apartman foglalható, ha le vannak zárva akkor nem. Ez eddig egyértelmű, de ha több felületen is hirdetünk akkor a naptárakat szinkronizálni kell, nehogy egy időpontra 2 foglalásunk is legyen, mert akkor az egyiket le kell mondani, es ez a legnagyobb bűn amit a host elkövethet. A foglalás-lemondás negatívan érinti az adott profilt ami pozíció vesztéshez vezet es rossz irányban befolyásolja az apartman jövőjét. (Több lemondás eseten pénz bírsagot is kivetnek a weboldalak.)
Árak beállítása, folyamatos figyelése – Az árakkal folyamatosan játszani kell, hogy versenyképesek maradjunk a piacon,és hogy a lehető legjobb kihasználtságot tudjuk produkálni. A tulajdonos számára az üres nap a legdrágabb nap.
Kedvezmények beállítása, kezelése – Last minute
ajánlatokkal nagyon sok üres napot fel lehet tölteni az utolsó pillanatban, de
ha nem figyelünk, akkor biztosak lehetunk benne, hogy más figyelt és a vendég
nála fog megszállni.
Sokszor kér a vendég kedvezményt és aki azt kér, az biztos, hogy nem csak tőlünk
kérte, így jobb minél gyorsabban megegyezni vele mielőtt más teszi!
Sok múlik az árak beállításan és sok trükk van amivel előnyre lehet szert tenni.
Check in/out menedzsment és kulcsátadás – A vendéggel való személyes találkozás a lelke mindennek. Meg egy gyengébb apartman is vizsgázhat jól, ha a személyes talákozó jól alakul. Nehéz megmagyarázni mi a jó Check in receptje, valószínűleg nincs is – érezni kell. Ha ez nem működik jól akkor nem számíthatunk hosszútávú sikerre. A Check out -ot is érdemes jól csinálni – fontos az utolsó élmény. A check in -t szintén pontozzák vendégeink!
Takarítás, mosás, vasalás – ez a legkényesebb rész! Egy lepontozott tisztaság tönkre teheti akár az egész szezont. Itt nem lehet hibázni!
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció– a minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése.
Számlázás, vendégkönyvkezelés és havi bevallások elkészítése – a pontos, precíz adminisztráció nagyban segíti saját munkánkat és nem utolsó sorban ügyfelünk elégedettségét.
Karbantartás – tehát nagyon fontos, hogy az apartman
mindig úgy nézzen ki, mint egy hotelszoba. Nálunk ez alapkövetelmény. Az akár
minden napos karbantartási munkálataink is hozzásegítenek ahhoz, hogy a lakás
megóvja kiváló állapotát. – ez valóban félelmetesen hangzik, de van egy jó
hírünk – nem az! Sokkal állapotmegóvóbb pár napra kiadni a lakást, mint
hosszútávra. Míg egy albérlő főz, mos, mosogat, addig a turisták – a pár napból,
amit itt töltenek – a legkevesebb időt töltik az apartmanban, általában kint
étkeznek, szinte csak aludni járnak haza.
Fogyó háztartási eszközök/cikkek beszerzése és feltöltése
24/7 ügyfélszolgálat – a vendégek éjjel nappal üzenhetnek, hívhatnak bennünket. Előfordulhat, hogy azonnali asszisztenciára van szükség. Ez is nagyon fontos feladat egy host számára.
Lakás átadás – Kulcs és lakásátadás a bérlőnek, lakás lefotózása átadás előtt
Lakás átvétel – Lakás átvétele a bérlőtől, károk felmérése, kaució kezelése
Takarítás – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció – A minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése
Szerződéskötés – Bérlővel bérleti szerződést kötünk és közokiratba foglaltatjuk közjegyzővel. A közjegyzői okirat védelmet, közvetlen behajthatóságot biztosit olyan esetekben, ha a bérlő nem fizet, közüzemi számlát halmoz fel vagy nem hajlandó kiköltözni.
Karbantartás – Bérlés folyamán vagy a két bérlő között felmerülő karbantartási hibák javítása
24/7 ügyfélszolgálat – Bérlője nem az Ön nyugalmát zavarja meg, hanem minket hív ha problémája van
Lakberendezés: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk
Felújítás: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk kiköltözni.
Lakás átadás – Kulcs és lakásátadás a bérlőnek, lakás lefotózása átadás előtt
Lakás átvétel – Lakás átvétele a bérlőtől, károk felmérése, kaució kezelése
Takarítás – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk
Pontos, részletes elszámolás és adminisztráció – A minden apró tételre kiterjedő pontos, részletes elszámolás óriási segítség a lakástulajdonosnak, hogy is áll a befektetése
Szerződéskötés – Bérlővel bérleti szerződést kötünk és közokiratba foglaltatjuk közjegyzővel. A közjegyzői okirat védelmet, közvetlen behajthatóságot biztosít olyan esetekben, ha a bérlő nem fizet, közüzemi számlát halmoz fel vagy nem hajlandó kiköltözni.
Karbantartás – Bérlés folyamán vagy a két bérlő között felmerülő karbantartási hibák javítása
24/7 ügyfélszolgálat – Bérlője nem az Ön nyugalmát zavarja meg, hanem minket hív ha problémája van
Lakberendezés: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk
Felújítás: – Egyedi ajánlatunkért lépjen kapcsolatba velünk kiköltözni.